Uutiset:

Keskustelupalsta avattu!

Main Menu

Daniele De Rossi yllätti

Aloittaja seniili, 21.03.2006, 21:33

« edellinen - seuraava »

seniili

http://www.football365.co.uk/opinion/sheridan_bird/story_180526.shtml

aikas kaunis ele oli kyllä, oiskohan pitäny kuitenkin suunsa kiinni jos tilanne ois ollu messinalle 1-0?

kyllähän tää joka tapauksessa mun silmissä serie a:n imagoa nostaa.

(olin muuten eka ihan oikean topicin kirjoittanut ;D)

redrum

No ei oo ennen vastaan tullu moista :ylös:

eerosol

linkki ei enää toimi mutta jos en väärin arvioi niin tässä puhutaan siitä kun de rossi teki vaparitilanteesta kädellään maalin ja meni myöhemmin tunnustamaan asian tuomarille ?

oikeaoppinen ratkaisu olisi ollut tunnustuksen jälkeen isällinen avokas ja keltainen kortti  8) :ylos:

no, tosiasiassa olin pelannut tuossa ottelussa romaa joten siinä vaiheessa kun maali oli jo hyväksytty ja meni tunnustamaan niin olin kyllä melko  :(" border="0"> onneksi roma kuitenkin ottelun voitti

olimpico

Hienoimpia eleitä Jalkapallon historiassa :ylos:

terroristi

olimpico

Itse ainakin pidän puolta hyvälle ja rehelliselle jalkapallolle :ylos:, sinä ilmeisesti päinvastaiselle. :alas:

terroristi

Lainaus käyttäjältä: olimpico - 16.08.2006, 13:08Itse ainakin pidän puolta hyvälle ja rehelliselle jalkapallolle :ylos:, sinä ilmeisesti päinvastaiselle. :alas:
Kyl mä ainakin olisin vaan maalia juhlinut.

olimpico

Lainaus käyttäjältä: terroristi - 16.08.2006, 13:09Kyl mä ainakin olisin vaan maalia juhlinut.

Niinhän Daniele tekikin, mutta hetken tosin vain jonka jälkeen alkoi omatunto kolkuttaa ;)

terroristi

Lainaus käyttäjältä: olimpico - 16.08.2006, 16:58Niinhän Daniele tekikin, mutta hetken tosin vain jonka jälkeen alkoi omatunto kolkuttaa ;)
Pässi jätkä. :keskari: